Group S, uw betrouwbare partner.

Of u nu een startende ondernemer bent, een ervaren directeur of een betrokken HR-medewerker, u wilt uw bedrijf doen slagen. Daarvoor werkt u best samen met betrouwbare partners. Group S is die partner voor al uw personeelszaken.

Waarom kiezen voor Group S?

Persoonlijke bereikbaarheid

Group S maakt het u graag eenvoudig. Als sociaal secretariaat zijn wij regionaal sterk vertegenwoordigd. Onze payroll advisors vindt u over heel België. Vanuit 22 kantoren kan u op hen rekenen, van Antwerpen tot Charleroi en van Oostende tot Libramont.

Uw persoonlijke payroll advisor geeft op basis van uw specifieke noden correct advies en biedt concrete hulp. Uw eigen contactpersoon garandeert meer dan enkel een stipte loonverwerking. Ook voor juridisch advies of een goede verzekering kan u bij ons terecht.

Vraagt u zich wel eens af of uw business klaar is voor de toekomst? Doe een beroep op onze dossierbeheerders om een helder beeld te krijgen van uw situatie. Zij schatten de uitdagingen van uw onderneming goed in en denken pro-actief mee.

Eigen tools voor een eenvoudige administratie

Onze tools en software hebben we zelf ontwikkeld. Daardoor voeren we elke koppeling met uw softwarepakketten voor humanresourcesbeheer persoonlijk en op maat uit. Dat kan gaan van software voor tijdsbeheer en prikklok over planning tot zelfs uw ERP.

  • Presta Web voor het online invoeren van de prestaties
  • Presta voor het beheer van de gegevens die nodig zijn voor de loonberekening
  • Dimona voor de "Onmiddellijke aangifte van tewerkstelling"
  • Leave Request voor het beheer van verlof- en afwezigheden
  • Reporting voor het aanmaken van HR-rapporten
  • Accounts voor het raadplegen van de boekhoudkundige gegevens
  • File Transfer/Archives voor het beheren van HR-documenten
  • Documents voor het elektronisch versturen van loonbrieven

Dit geeft een enorme vrijheid en verbetert onze samenwerking. Planning opmaken, dimona’s aanvragen, prestaties ingeven en verlof bijhouden wordt zo kinderspel. En als er toch iets misloopt, kan u terecht bij ons intern supportteam. Door hun nauwe samenwerking met onze payroll advisors bent u ook met technische vragen snel verder geholpen.

Jarenlange technische en juridische know-how

Group S werd als eerste sociaal secretariaat in België erkend in 1939. Sindsdien hebben we jarenlang ervaring opgebouwd in loonberekeningen, sociale wetgeving en personeelsbeleid. Dat vertaalt zich in 500.000 loonbrieven per maand, en dat voor meer dan 85.000 bedrijven. Een stevige brok ervaring dus, waardoor u kan rekenen op een vlotte en correcte afhandeling van al uw loonadministratie.

Transparante all-in

Met onze maandelijkse tarieven voor loonverwerking en juridische begeleiding weet u bovendien ook exact wat u kan verwachten. U kan met een gerust hart adviezen inwinnen en informatie vragen, in onze prijzen is alles inbegrepen.

Hoe wisselt u van sociaal secretariaat?

Inschrijven bij Group S is eenvoudiger dan u denkt. Met onze jarenlange expertise hebben we een traject uitgetekend waardoor wij de administratieve werklast van u overnemen. Wij maken de vergelijking tussen uw huidige sociaal secretariaat en onze aanpak waar we pijnpunten en opportuniteiten blootleggen.

Houd altijd rekening met de geldende opzegtermijnen. Geef voor 30 juni aan uw sociaal secretariaat door dat u overweegt om de samenwerking stop te zetten. Dit hoeft trouwens geen definitieve keuze te zijn. Het geeft u wel de mogelijkheid om een doordachte vergelijking te maken.

 

 

Neem ondertussen zeker als eens contact met ons op. Zo kunnen wij onze samenwerking vorm geven en de nodige koppelingen maken tussen uw HR-software en onze tools.

Wilt u graag meer weten en ontdekken waar Group S voor u het verschil kan maken?

Contacteer ons